Molnproblem?
User 1
2017-04-05
Försöker koppla upp mig, ser anslutningsstapeln gå till botten och sedan händer...
...Ingenting!

Vadan detta?
This answer was correct
Created byEdwin10:48 5 Apr 2017
Från vad jag kan se så fungerar allt som det ska. Jag lyckas starta upp er server utan problem. Kan det vara så att ni har problem lokalt med er internetanslutning?

Mvh

Edwin
Edwin
2017-04-05
Hej,

Vilket företag gäller det?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
User 1
2017-04-05
Miljöpartiet Östergötland
This answer was correct
Edwin
2017-04-05
Created byUser 109:35 5 Apr 2017
Miljöpartiet Östergötland
Från vad jag kan se så fungerar allt som det ska. Jag lyckas starta upp er server utan problem. Kan det vara så att ni har problem lokalt med er internetanslutning?

Mvh

Edwin
User 1
2017-04-05
Märkligt, långsam uppkoppling men stabil, var inne senast för 1,5 vecka sedan utan
problem, gjorde inga åtgärder alls då, utan bara kontrollerade en kontering.
Fortfarande samma grej, men kör väl en omstart på datorn, brukar vara ett desperat trick
som fungerar ibland.
Edwin
2017-04-05
Created byUser 110:54 5 Apr 2017
Märkligt, långsam uppkoppling men stabil, var inne senast för 1,5 vecka sedan utan problem, gjorde inga åtgärder alls då, utan bara kontrollerade en kontering. Fortfarande samma grej, men kör väl en omstart på datorn, brukar vara ett desperat tri
Fungerade det? Jag kan se i er loggfil att User1 precis har kört balansräkningen så det är ju lovande.

Mvh

Edwin
User 1
2017-04-05
Omstart, koppla upp, samma stapel, sitter ett tag och glor, tröttnar, går och sätter på thé, kommer tillbaka, går att logga in.

Segt som att skriva ut ett mac-dokument, men det viktiga är att man kommer in!
Leave Comment
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.