Textbackup
Eva Jansson
2017-02-26
Problem med att importera textbackup i Standard Accounts. Osäker på om textbackupen från Books går att överföra.Har bokfört till oktober men kunde därefter inte logga in.Har all information förlorats?? Måste jag starta om från början??
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin14:11 27 Feb 2017
Hej,

Om du fortfarande har Books kvar på datorn kan du bara ta en ny backup därifrån så får du med allt du har bokfört. För tydliga instruktioner på hur du ska gå till väga för att uppgradera från Books till Standard Ekonomi rekommenderar jag att du klickar på FAQ uppe i det högra hörnet på den här sidan. Klicka sen på frågan "Hur uppgraderar jag från Books till Standard Ekonomi?" och följ stegen där.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Edwin
2017-02-27
Hej Eva,

Vad är det för problem du upplever med importen? Det går att importera en databastextbackup från Books till Standard Ekonomi (Accounts) genom att gå in i modul System -> Rutiner -> Importer.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Eva Jansson
2017-02-27
Skrivet av:Edwin08:07 27 Feb 2017
Hej Eva, Vad är det för problem du upplever med importen? Det går att importera en databastextbackup från Books till Standard Ekonomi (Accounts) genom att gå in i modul System -> Rutiner -> Importer. Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorl
Hej Edwin ! Hittar inte någon aktuell textbackup på min dator.Har som sagt bokfört till oktober men ingen backup finns efter 2013!!Vad göra??Undrar oxå hur finner jag Instruktioner på svenska hur bokföringsprogrammet ska användas??Är visserligen bra på engelska men svenska otroligt lättare för mig. MVH Eva
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-02-27
Skrivet av:Eva Jansson13:38 27 Feb 2017
Hej Edwin ! Hittar inte någon aktuell textbackup på min dator.Har som sagt bokfört till oktober men ingen backup finns efter 2013!!Vad göra??Undrar oxå hur finner jag Instruktioner på svenska hur bokföringsprogrammet ska användas??Är visserligen
Hej,

Om du fortfarande har Books kvar på datorn kan du bara ta en ny backup därifrån så får du med allt du har bokfört. För tydliga instruktioner på hur du ska gå till väga för att uppgradera från Books till Standard Ekonomi rekommenderar jag att du klickar på FAQ uppe i det högra hörnet på den här sidan. Klicka sen på frågan "Hur uppgraderar jag från Books till Standard Ekonomi?" och följ stegen där.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.