Problem med att avsluta mitt abonnemang
Fotografen Thomas Carlgren AB
2017-02-09
Hej
Har under nästan ett år försökt att avsluta mitt abonnemang hos er. Har varit mailkontakt men hela tiden fått besked att jag måste själv gå in i marknadsplatsen för att göra detta. Det började med att i en uppdatering så slutade allt att funka med vår redovisning. Har försökt en massa gånger att komma in med olika datorer, försökt uppdaterat lusläst forumet men hela tiden kommit fram att felet ligger hos er. Nu idag gjorde jag ett nytt försök med ny dator På https://mystandard.hansaworld.com/mystandard blev det Configuration error. kan ni fixa så att det nu blir möjligt för mig att komma in på marknadsplatsen så jag kan avsluta era tjänster eftersom jag inte använt dessa sedan i maj förra året.
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin15:21 9 Feb 2017
Jag har nu stängt er prenumeration manuellt från vår sida. Du behöver därför inte gå in i marknadsplatsen och göra det själv.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Edwin
2017-02-09
Hej Thomas,

Er server ska fungera nu. Om ni går in på www.standard-accounts.com och laddar ned programmet och sedan installerar det kan ni ansluta till ert företag och sen avsluta prenumerationen.

För att ansluta startar ni upp programmet och trycker sedan på Ange företagsinf. på huvudmenyn. Välj sen anslut och fyll i ert kundnummer, 1031424, så ska ert företag dyka upp. Anslut sen till det. När det är gjort kan ni gå in i marknadsplatsen från huvudmenyn och välja aktiva prenumerationer. Klicka sen på avbryt återkommande fakturering.

Med vänliga hälsningar

Edwin

HansaWorld Support
2017-02-09
Hej
tack för snabbt svar. har nu gjort ett nytt försök. Gjort det du skrivit. har också gjort en mapp på skrivbordet och installerat programmet där. skrivit in mitt kundnummer hittat mitt företag men det fastnar i setuprutan där det står Please Wait We are launcing your Company. Kommer inte längre
Edwin
2017-02-09
Skrivet av:Fotografen Thomas Carlgren AB13:33 9 Feb 2017
Hej tack för snabbt svar. har nu gjort ett nytt försök. Gjort det du skrivit. har också gjort en mapp på skrivbordet och installerat programmet där. skrivit in mitt kundnummer hittat mitt företag men det fastnar i setuprutan där det står Please W
Pröva att starta om programmet och se om du kommer in efter det.

Mvh

Edwin
2017-02-09
Tyvärr samma kommer inte längre..
2017-02-09
Har gått in på https://mystandard.hansaworld.com/mystandard och där står det Server Management

Status : Configuration error
IP Adress : 54.75.243.33
Port : 11989
HTTP Port : 11990
Current Version : Standard Accounts Server 8.3 2016-04-27 (83020000)
Edwin
2017-02-09
Skrivet av:Fotografen Thomas Carlgren AB14:12 9 Feb 2017
Har gått in på https://mystandard.hansaworld.com/mystandard och där står det Server Management Status : Configuration error IP Adress : 54.75.243.33 Port : 11989 HTTP Port : 11990 Current Version : Standard Accounts Server 8.3 2016-04-27 (83020000)
Vi håller på att titta närmare på varför du får det här problemet. Jag får be att få återkomma när jag vet mer.

Mvh

Edwin
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-02-09
Skrivet av:Edwin14:37 9 Feb 2017
Vi håller på att titta närmare på varför du får det här problemet. Jag får be att få återkomma när jag vet mer. Mvh Edwin
Jag har nu stängt er prenumeration manuellt från vår sida. Du behöver därför inte gå in i marknadsplatsen och göra det själv.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
2017-02-09
Tack
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.