Inga nummerserier - trots betald faktura
Projektor Utbildning AB
2017-01-23
Hej,
Upptäckte att pren på nummerserier inte är aktiv, fakturan dock betald i tid. Har mailat er om detta men igen reaktion. Går kanske snabbare så här.
Edwin
2017-01-23
Hej Birgitta,

Pröva nu så ska det fungera.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Forsell&Billgren AB
2017-01-23
Skrivet av:Edwin11:45 23 Jan 2017
Hej Birgitta, Pröva nu så ska det fungera. Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Tack! Men lite jobbigt att plötsligt upptäcka att programmet inte fungerar som det brukar och så försöka lista ut varför. Behövde skriva ut ett original av redan utskriven faktura, inte självklart för mig att det hängde ihop med icke aktiva nummerserier. Men tydligen... /Birgitta
Edwin
2017-01-23
Skrivet av:Forsell&Billgren AB13:55 23 Jan 2017
Tack! Men lite jobbigt att plötsligt upptäcka att programmet inte fungerar som det brukar och så försöka lista ut varför. Behövde skriva ut ett original av redan utskriven faktura, inte självklart för mig att det hängde ihop med icke aktiva numm
Ert konto hade blivit stängt vilket förklarar varför ni inte kunde skriva ut fakturor. Det finns väldigt många registreringar i vårt system för Forsell & Billgren och Projektor Utbildning vilket förmodligen har orsakat att fel konto blivit stängt automatiskt av systemet. Jag har öppnat upp ert konto nu och stängt övriga så förhoppningsvis ska det fungera utan liknande problem framöver.

Mvh

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.