Account has been closed...
Torbjörn Bergkvist
2016-12-18
Hej!
Jag är kassör i Samfälligheten Solbacken (kundnr. 4610111).
Vi kör standard ekonomi 7.1
För jag vet inte vilken gång i ordningen har vi inte längre tillgång till våra olika moduler som vi köpt och betalt för fram till 16-12-31.
När jag går in i "Market place" får jag meddelandet "Your account has been closed. Please contact HansaWorld Office".
Ser även att vi får fakturor med betalningstid på 10 dagar, något vi inte kan acceptera och framförallt inte hinna med att betala (främst beroende på att jag inte ägnar mig åt föreningens ekonomi så ofta...). Vänligen ändra detta och se till att systemet fungerar igen!
Edwin
2016-12-19
Hej,

Jag beklagar problemen men ni bör ha tillgång igen till era prenumerationer nu. En rekommendation jag har är att ni uppdaterar er version av Standard Ekonomi till den senaste som är 8.3. Det kan möjligtvis vara den äldre och mindre stabila versionen som orsakar problemen. Uppdatera kan ni göra från ert My Standard-konto på https://mystandard.hansaworld.com/

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.