Stängt konto
Charlotte Ryrholm
2016-12-14
Hej

Fick 2 fakturor av er den ena för december med förfallodatum den 11/12 betalade in pengarna den 8/12 och nu står det att kontot är stängt igen!!!!

Vad är det som händer, kan jag inte lita på att saker ska fungera

Hälsningar Charlotte Hillgren
JG Rostfria AB
Edwin
2016-12-14
Hej Charlotte,

Pröva igen nu så ska det fungera.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Charlotte Ryrholm
2016-12-21
Hej,

mitt konto är fortfarande stängt och allt detta trassel gör att jag måste bokföra om allt från augusti för det loggas inte in i systemet då jag tydligen inte är prenumerant hos er trots att jag har betalat, vi har varit trogna kunder sedan vi hade first office men nu känns det som att bokföringssystemet bara skapar mer jobb för mig då jag måste bokföra in allt dubbelt för att kunna få ut rätt siffror i momsrapporter och även till revisorn.

Edwin
2016-12-22
Hej Charlotte,

Jag beklagar problemen. I vårt system finns två stycken registreringar från er med namnet JG Rostfria AB vilket har resulterat i att ett har stängts. Jag har nu öppnat upp registreringen med kundnummer 1081371. Om du går in i marknadsplatsen från huvudmenyn och klickar på kontouppgifter kan du se vilket kundnummer (customer code) ni har. Dubbelkolla där så att den verkligen är 1081371. Stämmer det så ska allt fungera nu.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Charlotte Ryrholm
2016-12-28
Skrivet av:Edwin09:29 22 Dec 2016
Hej Charlotte, Jag beklagar problemen. I vårt system finns två stycken registreringar från er med namnet JG Rostfria AB vilket har resulterat i att ett har stängts. Jag har nu öppnat upp registreringen med kundnummer 1081371. Om du går in i marknad
Det ska vara vårat kundnummer
Edwin
2016-12-28
Skrivet av:Charlotte Ryrholm09:21 28 Dec 2016
Det ska vara vårat kundnummer
Och nu fungerar allt som det ska?

Med vänliga hälsningar

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.