Aktivering
Anette Svensson
2016-11-08
Hej
hur aktiverar jag mitt program?
Har betalt för fem dagar sen efter att ha fått vänta
väldigt länge på faktura trots att jag flera gånger kontaktat
er på telefon

Anette Svensson
Crinox AB
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin14:09 9 Nov 2016
Hej igen Anette,

Tack för ditt mejl. Pröva systemet igen och nu ska det fungera. Om inte så får du gärna återkomma här i forumet.

Mvh

Edwin
HansaWorld Support
Edwin
2016-11-08
Hej Anette,

Pröva igen nu och se om det fungerar. Har du fortfarande problem får du gärna berätta mer ingående om vad exakt det är som händer i ditt program när du försöker använda det.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Anette Svensson
2016-11-08
Skrivet av:Edwin12:00 8 Nov 2016
Hej Anette, Pröva igen nu och se om det fungerar. Har du fortfarande problem får du gärna berätta mer ingående om vad exakt det är som händer i ditt program när du försöker använda det. Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Hej.
Fungerar fortfarande inte, det står att det finns inga prenumerationer ?
under fakturor står det fortfarande att dom är under behandling fast jag både har fått och
betalat dom. det enda som finns är fakturering, inget modulval finns
M.V.H
Anette
Edwin
2016-11-08
Skrivet av:Anette Svensson12:27 8 Nov 2016
Hej. Fungerar fortfarande inte, det står att det finns inga prenumerationer ? under fakturor står det fortfarande att dom är under behandling fast jag både har fått och betalat dom. det enda som finns är fakturering, inget modulval finns M.V.H Anett
Hej,

Var i programmet befinner du dig när du upplever det här problemet?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Anette Svensson
2016-11-09
Skrivet av:Edwin15:08 8 Nov 2016
Hej, Var i programmet befinner du dig när du upplever det här problemet? Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Hej igen,
I startsidan kan bara "fakturering" användas men det finns ingen fakt inb.
under "marketplace" ,prenumerationer,har jag inga trots att jag betalt för
Lev.Fakt,Kund,Fakt och Redovisning
= inget fungerar
M.V.H.
Anette
Edwin
2016-11-09
Hej Anette,

I vårt system har vi ingen inbetalning från Crinox bokförd. Om du kan mejla över en skärmdump som visar att ni har betalat så kan jag åtgärda problemet direkt. En bild av exempelvis transaktionsdetaljerna från er internetbank fungerar utmärkt. Du kan mejla det till sweden@hansaworld.com så håller jag utkik i vår inkorg.

Jag ber om ursäkt för eventuella olägenheter det här kan orsaka.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2016-11-09
Skrivet av:Edwin13:14 9 Nov 2016
Hej Anette, I vårt system har vi ingen inbetalning från Crinox bokförd. Om du kan mejla över en skärmdump som visar att ni har betalat så kan jag åtgärda problemet direkt. En bild av exempelvis transaktionsdetaljerna från er internetbank fungera
Hej igen Anette,

Tack för ditt mejl. Pröva systemet igen och nu ska det fungera. Om inte så får du gärna återkomma här i forumet.

Mvh

Edwin
HansaWorld Support
Anette Svensson
2016-11-09
Skrivet av:Edwin14:09 9 Nov 2016
Hej igen Anette, Tack för ditt mejl. Pröva systemet igen och nu ska det fungera. Om inte så får du gärna återkomma här i forumet. Mvh Edwin HansaWorld Support
Hej Edwin,
Tack för hjälpen,
nu verkar allt fungera

Mvh
Anette
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.