ÄLVSTRANDENS BYGG
Älvstrandens Bygg AB
2016-10-31
Hej.
Kan inte logga in på SA.
Får meddelande om att lösenordet är felaktigt.
Har ändrat lösenord enligt era anvisningar men får fortfarande meddelande om att lösenordet är felaktigt.
Kan logga in på Forumet och andra ställen med lösenordet.
Den 24/10 sa ni att ni skulle titta på det här och återkomma.

Det har ni inte gjort.

Hur skall jag göra för att få SA att fungera ?

Har hållit på med det här sedan i somras och ni ger bara tokiga och ej användbara svar.

Ni svara på ungefär var femte fråga jag ställer.

Mitt FirstOffice stängde ni ner den 1/10 och jag har varit utan möjlighet att bokföra sedan dess.

Tycker ni att jag skall sluta att använda er kan ni väl säga det.

Stefan
Älvstrandens Bygg
0708-65 32 72
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin09:32 4 Nov 2016
Hej Stefan,

Du kan pröva följande alternativ:

1. Använd din epostadress som din signatur och pröva med de olika lösenord du kan tänkas ha använt inklusive ett blankt lösenord.

2. Pröva med din gamla signatur och ett blankt lösenord.

3. Logga in med signaturen USER1 och ett blankt lösenord.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Edwin
2016-11-02
Hej, Stefan!

Har du möjlighet att använda din gamla signatur/användarnamn (som regel första bokstaven i ditt för- och efternamn) och det lösenord du hade i FirstOffice.

Jag beklagar att vi inte har svarat på din fråga tidigare.

Mvh

Edwin
HansaWorld Support
Älvstrandens Bygg AB
2016-11-02
Skrivet av:Edwin08:36 2 Nov 2016
Hej, Stefan! Har du möjlighet att använda din gamla signatur/användarnamn (som regel första bokstaven i ditt för- och efternamn) och det lösenord du hade i FirstOffice. Jag beklagar att vi inte har svarat på din fråga tidigare. Mvh Edwin Hans
Hej Edwin.

Detta fungerar inte heller.

mvh
Stefan
Älvstrandens Bygg
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2016-11-04
Skrivet av:Älvstrandens Bygg AB10:35 2 Nov 2016
Hej Edwin. Detta fungerar inte heller. mvh Stefan Älvstrandens Bygg
Hej Stefan,

Du kan pröva följande alternativ:

1. Använd din epostadress som din signatur och pröva med de olika lösenord du kan tänkas ha använt inklusive ett blankt lösenord.

2. Pröva med din gamla signatur och ett blankt lösenord.

3. Logga in med signaturen USER1 och ett blankt lösenord.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Älvstrandens Bygg AB
2016-11-07
Skrivet av:Edwin09:32 4 Nov 2016
Hej Stefan, Du kan pröva följande alternativ: 1. Använd din epostadress som din signatur och pröva med de olika lösenord du kan tänkas ha använt inklusive ett blankt lösenord. 2. Pröva med din gamla signatur och ett blankt lösenord. 3. Logg
Hej.

Helt fantastiskt.
Vi tar ett myrsteg i veckan.
Nu kan jag logga in.
Däremot är det så att det ligger en gamal textbackup i systemet ( det hela fungerade en kortperiod i januari )
När jag vill importera min senaste textbackup från 160930 får jag ett felmeddelande:
"Uppladdning till servern misslyckade.Kontollera att en Attach-mapp finns tillgänglig.

??????

Hur går jag vidare för att kunna importera en aktuell textbackup ?

mvh
Stefan
Älvstrandens Bygg
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.