Uppdatering av programvara
Tine Remshagen
2016-10-11
När jag går in på standard ekonomi. Står det i rutan att standard ekonomi skall uppdateras. Vad gör jag? och vad törs jag göra?

Hälsningar
Tine
HansaWorld
2016-10-12
Hej Tine,

det betyder att det finns en ny version du skulle uppdatera till för att få alla nya funktioner och för att ha en version som är kompatibel med OS Sierra.
Du skulle se en knapp på uppdateringsfönstret du kan trycka för att uppdatera.
Annars ät det lättast att gå till https://mystandard.hansaworld.com/loginpage och logga in där. På den där sidan finns alla information om servern och där också finns en knapp för att uppdatera servern. Om du har uppdaterat servern måste du också uppdatera programmet på datorn. Du kan ladda ner nya version på standardinstall.com och installerar versionen på datorn (i en annan mapp än när du installerade Standard Ekonomi förr). Sedan anslutar du till servern och allt skulle funkar som förr.

MvH, HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.