Uppgraderat från First office
User 1
2016-09-13

Jag har uppgraderat från First office i månadsskiftet augusti-september. Har skrivit en del fakturor och gjorde en koll i balans- och resultaträkningen, men den är helt opåverkad. I balansräkningen ligger samma siffror som jag importerade från First office per sista augusti. Vad är galet?

Sen undrar jag också om inte nummersviterna ska löpa automatiskt .Måste jag alltid själv komma ihåg och skriva in bl.a fakturanummer löpande?
HansaWorld
2016-09-14
Hej,

Om ni har uppgraderat från standard Ekonomi så finns det ett antal moduler som ni kan promenera på en av dessa moduler heter Automatisk Bokföring och det kan vara en modul som ni kan vara intresserad av. Här är en länk till dessa moduler med mer information angående dessa:

http://www.standard-accounts.com/premium-functionality
Mvh
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.