Inga förändringar i balans och
User 1
2016-09-13
User 1
2016-09-13
Oj, det gick för snabbt :-)
Jag har uppgraderat från First office i månadsskiftet augusti-eptember. Har skrivit en del fakturor och gjorde en koll i balans- och resultaträkningen, men den är helt opåverkad. I balansräkningen ligger samma siffror som jag importerade från First office per sista augusti. Vad är galet?

Sen undrar jag också om inte nummersviterna ska löpa automatiskt .Måste jag alltid själv komma ihåg och skriva in bl.a fakturanummer löpande?
HansaWorld
2016-09-16
Hej,

För att detta ska ske automatisk behöver du prenumerera på modul/funktionalitet automatisk bokföring. När du har denna modul så kommer bokföringstransaktionerna att ske automatiskt.

För de fakturor ni redan har lagt in manuellt i systemet behöver du göra detta steg:

System>>Rutiner>>Underhåll>>Skapa transaktioner

Mvh
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.