Det går inte att logga in.
Studio Stefan Nilsson AB
2016-08-19
Studio Stefan Nilsson AB
2016-08-19
Server svar inte på ip och port
HansaWorld
2016-08-19
Hej,

Kan ni ge oss erat kundnummer och beskriva i mer detalj vad som är problemet. Får ni några felmeddelanden?

Mvh
HansaWorld Support
Studio Stefan Nilsson AB
2016-08-19
Jag har loggat in via hansaworldshemsida och där tryckte jag på uppgradera när jag var på min server. Sen dess hittar inte programmet servern.
Det står att ip och port inte hittas.
Jag vet inte om jag har kvar mitt gamla kund nr. 4653522
Studio Stefan Nilsson AB
556237-1061
Brennervägen 11
16855 Bromma
0705554838
HansaWorld
2016-08-22
Hej,

När du har gjort en uppdatering av din server så behöver du även uppdatera din klient. Du kan finna den senaset versionen här:

http://standardinstall.com/

Gör en ny installation på ett nytt ställe så du behåller den gamla installation intakt.

Mvh
HansaWorld Support
Studio Stefan Nilsson AB
2016-08-22
Nu har jag tagit ner en ny standar ekonomi men det står: Kunde inte hitta din server försök senare eller kontakta HansaWorld. Jag har försökt flera gånger. // Stefan
HansaWorld
2016-08-23
Hej,

Vi håller på och undersöker ditt problem och återkommer då vi vet mer vad som orsakar problemet.

mvh
HansWorld Support
HansaWorld
2016-08-23
Hej,

Hej vi har uppdaterat din server och du borde kunna logga in nu med din klient.

Mvh
HansaWorld Support
Studio Stefan Nilsson AB
2016-08-23
Hej,

Ja nu kom jag in fick byta till OS X 10.9.5 dock är programmet bara på engelsk, det finns ingen svenskflagga. Finns den på svenska?
Törs jag uppdatera? Den pajar inte igen?

Mvh Stefan
HansaWorld
2016-08-24
Hej,

Ja systemet finns på svenska och du kan finna det här:

http://standardinstall.com/

här kan du välja land Sweden om inte är förvald.

Du kan göra en ny installation med den svenska versionen genom att lägga den i en ny mapp ex Standard Ekonomi SWE så att du behåller din engelska fungerande kopia.

Mvh
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.