Kan ej logga in för att åtgärda begränsat läge
Margareta Thomte
2016-08-10
Hej,
Jag har idag varit i kontakt med engelsktalande support med anledning av att mitt Hansa kommit i begränsat läge. Fakturor är betalda och kontrakt är underskrivet i november 2015.

Efter en timmes väntan får jag detta svar "Vänligen kolla att du har rätt kontaktinformation i systemet, det kan du kolla på följande sätt : Modulen System>> Inställningar>> Internetdatabasnykel >> Avtalsnummer hos HansaWorld. Här ska det stå xxxxxxx >> Spara , Sedan ska du trycka på Registrera för automatisk internetdatabasnyckel"

När jag då försöker logga in får jag felmeddelande att gränsen för antal användare är uppnådd och att inloggningen avslutas. Vi har 3 samtidiga användare och jag är för närvarande ensam på kontoret.

Margareta Thomte
Göteborgs Psykoterapiinstitut AB, kundnr 4650216
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld09:49 11 Aug 2016
Hej Igen ,

Vänligen prova att logga in i systemet nu, det borde fungera!

Med Vänliga Hälsningar
HansaWorld support
HansaWorld
2016-08-10
Hej Margareta,

Tack för ditt mejl, vi jobbar på att lösa problemet så fort vi kan.

Med Vänliga Hälsningar
HansaWorld support
Margareta Thomte
2016-08-10
Efter instruktioner från er försöker jag logga in. Nu får jag felmeddelandet "Alert, för många internetanvändare på servern"

//Margareta
HansaWorld
2016-08-11
Hej ,

Vi har skickat vidare ditt problem internt och våra kollegor arbetar på en lösning.

Med Vänliga Hälsningar
HansaWorld support
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-08-11
Hej Igen ,

Vänligen prova att logga in i systemet nu, det borde fungera!

Med Vänliga Hälsningar
HansaWorld support
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.