new company
Hyperbarox AB
2023-04-03
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon Windows
Hej Skickade till den engelska versionen min fråga den 26 mars o har ej hört ifrån er.
Jag har använt ert system i ca 20 år för ett annat bolag som heter Hyperbarox. +
Jag har nu ett nytt bolag som jag har registrerat hos er, Hyperbaric Medicine of Sweden, med orgno 969690-5497. Jag har lagt in bokföring, men mitt problem är att jag inte kommer åt det nya bolaget.
Kan det vara att bägge bolagen har samma emailadress?
Hur skall jag nå mitt nya bolag.

Tacksam för svar.
Mvh Rita Lind
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Bror-Erik08:43 4 Apr 2023
Hejsan,

jag svarade på globala forumet till dig fråga redan, men jag undrar hur ni har installerat och gjort nu. Men, du säger att du har haft kontakt tidigare till det nya bolaget, har du hansa.log att ge mig av dessa
mvh, Bror-Erik
Det här svaret är korrekt:
Bror-Erik
2023-04-04
Hejsan,

jag svarade på globala forumet till dig fråga redan, men jag undrar hur ni har installerat och gjort nu. Men, du säger att du har haft kontakt tidigare till det nya bolaget, har du hansa.log att ge mig av dessa
mvh, Bror-Erik
Hyperbarox AB
2023-04-05
Skrivet av:Bror-Erik08:43 4 Apr 2023
Hejsan, jag svarade på globala forumet till dig fråga redan, men jag undrar hur ni har installerat och gjort nu. Men, du säger att du har haft kontakt tidigare till det nya bolaget, har du hansa.log att ge mig av dessa mvh, Bror-Erik
Hej Bror-Erik´

Jag har inte sett att du svarat mig på det globala forumet, Förstår inte vad du menar med hansa log?

Jag har installerat programmet och lade in bokföring i programmet för Hyperbaric Mecicine Sweden

När jag skall försöka nå mitt nya bolag, tror jag att det förväxlas med mitt gamla bolag Hyperox.
Jag har samma email för bägge bolagen, så jag tror att detta kan vara problemet.

När jag skall försöka ogag in står det högst up Hyberb, men inget mer, då vet jag inte vilket bolag jag loggar in på. Därmed kan det vara svårt med lösenordet.

Kan jag på något sätt söka mitt nya företag och ändra lösen så jag kan särskilja bolagen?
Tacksam för hjälp.
Mvh
Rita
Bror-Erik
2023-04-17
Hejsan,

med hansa.log menar jag en textfil som har alla log information. Jag måst få reda på din uuid till servern så jag kan se vilken version ni är på och sedan ge uppgifter hur ni kan koppla er upp till servern
hansa.log (eller bara hansa, textfil) finns i samma mapp som eran HANSA.HDB, alltså installationsmapp
mvh, Bror-Erik
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.