Saknar ontakt med min server
Yngve Bohm Arkitekter
2021-04-19
Hej,
Sitter fortfarande utan kontakt med min server.

När jag klickar på programsymbolen på docken med beteckningen "Standarc Accounts" 8.5 2021-02-13 (som är den version som står "running"under My Standard) öppnas istället "Standard Accounts 8.5 2020-10-13 test" dvs något helt annat som jag inte vet vad det är. Då kommer en skylt upp: "Please wait. We are launching your company". Den syns en kort stund och sedan försvinner den utan att något händer. Efter en stund dyker den upp igen för att därefter försvinna på samma sätt o s v.
Eftersom problemet uppstod i s m uppdateringen av Standard Ekonomi för ett antal veckor sedan nu, gjorde jag ett försök med "Launch Test System" under "My Standard". Det innebär att på My Standard kan man nu se en version "Standard ERP 8.5 2021-01-29 Hansa Mail med samma kund kod 1097722. Det är ju helt fel och jag vet inte hur man tar bort det.

Jag måste ha hjälp snarast eftersom jag skall göra bokslut och deklarera nu.

Mvh

Yngve Bohm
HansaWorld support Nordics
2021-04-20
Hei.

Når du sier du gjorde en oppdatering, hvordan gikk du frem for å gjøre denne?

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.