Vrför händer det ingenting!!!!!!!
Sollentuna Markis Center AB
2020-08-23
Varför händer...... det händer ingenting! 1 dag + hela helgen. Ingenting händer??
Vi sitter med bokslut som skall vara klart NU!!!!!
Det är NI som stänger ner värt progra och kundnummer som Ni redan fått betalt för. Det är förbannat dålig.

Vad jag kan förstå av bloggen som jag följt ett antal år, så måsta jag säga att de sista åren är det mer eller mindre samma saker som ältas.
Det är försenade betalningar och ständiga avstängningar av programmen! Verkar inte bara vara kundernas fel och hur man kan stängs av för betalande kunder, det förstår jag definitivt inte och vissa kunder har ju behövt Er hjälp fortast möjligt, men ändå fått vänta flera veckor. "K A T A S T R O F"
När man sitter och jobbari ett affärssystem " M Å S T E M A N K U N N A F Å H J Ä L P " support hjälp varje dag och i sämsta fall uder morgondagen.

Eftersom jag fortfarande inte fått mitt program uppstartat med de program och register vi har betalat för så håller jag väl tummarna
på att kavalleriet återkommer under måndagen. Om jag nu får någon hjälp, alls.

Eftersom jag som kund i över 25 år kunna följa Hansas väg till vad det är idag, så tror jag definitiv inte att det går mot bättre tider.
Tråkigt, men sant. Om programmet kan alla ha åsikter och det vill jag inte gå in på att kritisera i dagens läge, men någonting jag märk är att man byter personal lika ofta som jag byter skjorta och det brukar aldrig båda bott. Antingen får man en bättre slant i kuvertet och stiger i graderna eller så ledsnar man att jobba i ett så här toppstyrt bolag där ingen i personalen vågar ta några egna initsiativ och därför komma ihopsig med ledninge och slutar. För var har all bra personal tagit vägen???

Sen har jag en liten fråga till de som byggt Forumet: Ni har glömt att lägga in funktionen " KLIPP UT OCH KLISTRA IN. Men det har ni väl utelämnat med flit.

Sollentuna Markis Center AB
/hasse
0735-191991
HansaWorld support Nordics
2020-08-27
Hei.

Se svar i annen tråd.
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.