Nytt År!
Sandbacken AB
2019-12-21
Nu är det snart nytt år och vår "Integrerade bokföring" går snart ut. På Marketplace finns ingen knapp att förlänga prenumerationen ytterligare 6 månader.
Vill dessutom påminna om att ni ska kreditera för den tid som integrerad bokföring ej har fungerat, ca 3 månader.
Sandbacken AB
2020-01-04
Har fått faktura för integrerad bokföring, 6 mån. Väntar på kredit för de 3 mån som inget fungerade.
V g agera snabbt så att inte ”kontot blir låst”.
Sandbacken AB
2020-01-27
Skrivet av:Sandbacken AB22:13 4 Jan 2020
Har fått faktura för integrerad bokföring, 6 mån. Väntar på kredit för de 3 mån som inget fungerade. V g agera snabbt så att inte ”kontot blir låst”.
Jaha, nu blev det som vanligt. Kontot låst och det är ert fel.
Ni har inte skickat kreditfaktura (som utlovat) för de 3 månader som integrerad bokföring inte fungerade!
Däremot har ni fakturerat för 6 kommande månader. Jag betalar inte den förrän kredit kommer.

Se mina obesvarade inlägg ovan:
"Har fått faktura för integrerad bokföring, 6 mån. Väntar på kredit för de 3 mån som inget fungerade.
V g agera snabbt så att inte ”kontot blir låst”.
Sandbacken AB
2020-02-06
Hej,
Jag väntar fortfarande på en kreditfaktura från er eftersom integrerad bokföring inte fungerade under ca 3 månader i höstas. Jag fick en ny faktura som är daterad den 2/1 2020 (nyårsdagen) som jag inte har betalt eftersom jag väntar på en kreditfaktura. Enligt Fredrik på kontoret kan han inte skicka kreditfaktura p g a en ”bugg i systemet”.
Jag vill nu att ni låser upp kontot omedelbart och aktiverar Integrerad bokföring. Ni är ju skyldiga mig 3 månader plus snart 2 månader på det nya året.
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.