Uppdatering?
Sollentuna Markis Center AB
2019-05-08
Hej jag råkade av misstag uppdatera hansa, men insåg omgående att jag hade för gammalt os. Finns det något sätt att använda en gammal klient ? Det verkar dock som att det står att man inte behöver uppdatera, men då finns bara alternativet: Avbryt, vilket gör att
man är tillbaka till uppdaterings uppmaningen! Verkar vara lite moment 22....

Mvh

Richard
Per
2019-05-09
Hej Richard.

Tack för ditt meddelande.

Jag har återställt er server i MyStandard till version 8.4 2018-05-31

Vänligen ladda ned en ny klient från servern och se ifall du kommer dig in igen:

1. Logga in på mystandard.hansaworld.com med erat StandardID + lösenord

2. Till vänster ser ni statusen på servern.
Ifall den inte redan är uppe och går (Running) vänligen starta upp den genom att klicka på "Start"

3. Efter att servern startat upp, gå till "Connect"
Välj "Download client"

4. Använder ni Macintosh så måste ni lagra installationen i en ny mappe som ni skapat på skrivbordet. Detta för att undvika konflikt.
Använder ni Windows så behöver ni inte bry er om detta.

5. Öppna så installationen och logga er in som innan.
Fungerar det inte, sörj för att servern är uppe och går i MyStandard före ni startar upp Standard Ekonomi.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.