Skrivet av:Martin04:49 25 Maj 2018
Hej Birgitta,
Vänligen gå till: https://mystandard.hansaworld.com
1. Starta om servern
2. Ladda ner ny klient från MyStandard genom att välja Connect >> Dowload client
Mvh,
Martin Arnbom
HansaWorld
Hej Martin,
Undrar vad det är du egentligen svarar på här?
Handlar det om felmeddelandet "SendM4Message gp>gSockidx is invalid or closed" eller icke existerande mailmeddelanden om att ni svarat?
Det har varit mycket problem och konstigheter med programmet sedan det kraschade i dec förra året. Tror att er konsult hittade något att bygga på som låg lite väl långt tillbaka i tiden, och att en gammal e-postadress som inte längre skulle gälla blev aktuell igen.
Och - när jag tidigare på förslag av Per gjorde precis vad du nu föreslår, fungerade helt plötsligt inte e-postadressen som Standard-ID. Fast den var OK på MyStandard. Tog några veckor att komma fram till att ett "B" fungerade (kvarleva från Books!)
Lite förvirrande turer, minst sagt. Så jag vågar faktiskt inte göra om det här just nu, då blir det kanske inget bokslut klart innan revisorn försvunnit på semester. Om du inte kan förklara varför det skulle gå bättre nu?
Birgitta
PS
Om jag trots allt gör ett försök, vad räknar du med ska bli mitt inloggnings-ID den här gången?