Ändrad mailadress
Älvstrandens Bygg AB
2018-03-26
Haloj.

Kommer inte in i mitt Standardaccounts längre.
Företaget som har hanterat min mailserver har slutat med en servicen

och jag har skaffat mig en ny mailadress.
Det innebär att du inte kan svara på detta mailet på min gamla mailadress.
Hur gör jag för att hantera detta ?

Gammal mailadress som ej fungerar längre : stefan.alvstranden@minpost.nu

Ny mailadress : stefan.alvstranden@gmail.com

mvh

Stefan Johansson
Älvstrandens Bygg AB

Per
2018-03-26
Hej.

Tack för meddelandet.

Ditt kundenummer är 1087159.

Jag har lagt till stefan.alvstranden@gmail.com som användare.

Vänligen kolla dess epost om du finner något mail från HansaWorld där, kolla även spamfiltret.

Efter detta, kolla om du kan komma dig in på programmet.
Ifall du inte kan det, vänligen återkom här.

Tack.

Mvh.

Per
HansaWorld Support
Älvstrandens Bygg AB
2018-03-27
Skrivet av:Per09:59 26 Mar 2018
Hej. Tack för meddelandet. Ditt kundenummer är 1087159. Jag har lagt till stefan.alvstranden@gmail.com som användare. Vänligen kolla dess epost om du finner något mail från HansaWorld där, kolla även spamfiltret. Efter detta, kolla om du kan
Hej.

Har inte fått någon mail till min nya mailadress.
När jag öppnar mitt standardaccount kommer jag direkt till en huvudmeny utan inloggning
men där finns inte mitt bolag.
Jag får inga meddelanden om att ni har tagit emot eller svarat på min fråga.

mvh

Stefan
Älvstrandens Bygg
stefan.alvstranden@gmail.com
Per
2018-03-28
Hej Stefan.

Sålänge du minns din gamla epost "stefan.alvstranden@minpost.nu" och lösenordet så skall du fortfarande kunna logga dig på Standard Ekonomi, oavsett om du kan använda din epost eller inte.

Prova även att logga in dig med din signatur ifall du minns den (3 bokstäver som du lagt till när du skapade din användare)

"När jag öppnar mitt standardaccount kommer jag direkt till en huvudmeny utan inloggning
men där finns inte mitt bolag."

Får du möjlighet att koppla dig till ett företag?Längst upp till vänster så borde det stå typ "koppla till företag" ( se bifogad bild "1")
Ifall ja, gå till "Anslut i molnet" och uppge sedan namn på företaget för att finna servern.

Ifall du inte har den möjligheten, vad står det i titeln till Standard Ekonomi? (se bifogad bild "2")

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.