Validering
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-19
Hej

Fick upp ett meddelande om att jag måste "validera" min email annars blockeras min server om 52 dagar?
det påstås att ett mail har gått till oss angående detta men det hittar jag inte.

Mvh Bele
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin08:14 19 Sep 2017
Hej,

Skulle du kunna lägga upp en skärmbild på det meddelandet så jag kan se ordagrant vad det står? Det ska inte finnas något scenario där din server kan bli blockerad. Titta bland din skräppost om mejlet kanske har fastnat där.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-09-19
Hej,

Skulle du kunna lägga upp en skärmbild på det meddelandet så jag kan se ordagrant vad det står? Det ska inte finnas något scenario där din server kan bli blockerad. Titta bland din skräppost om mejlet kanske har fastnat där.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-19
Hej

Jag har testat flera gånger men det har inte dykt upp nåt mer. Hoppas att det inte är nåt som ställer till problem.
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.