Kommer ej in i programmet
Peter Johansson
2017-05-17
Hej Therese,
När jag ”klickar” på ikonen för programmet så startar den raka linjen som fylls med blå färg, när den är fylld så händer det ingenting. Dvs jag kommer inte in i programmet

Mvhm
/Peter
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin09:32 17 Maj 2017
Det är ett mejl du får när du har fått ett svar här på forumet, dvs det jag skrev tidigare.

Om du prövar att starta ditt program nu så bör det fungera.

Med vänliga hälsningar

Edwin
Edwin
2017-05-17
Hej Peter,

Det är problem med en av servrarna just nu. Våra tekniker jobbar på att lösa problemet så fort som möjligt.

Med vänliga hälsningar

Edwin

HansaWorld Support
Peter Johansson
2017-05-17
Bäste användare,

En uppdatering har gjorts i en av de kategorier som du prenumererar på.
För att se inlägget var vänlig besök forumet.

Detta svar har jag fått på min mail. Vad kan jag se det?
/Peter
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-05-17
Skrivet av:Peter Johansson09:08 17 Maj 2017
Bäste användare, En uppdatering har gjorts i en av de kategorier som du prenumererar på. För att se inlägget var vänlig besök forumet. Detta svar har jag fått på min mail. Vad kan jag se det? /Peter
Det är ett mejl du får när du har fått ett svar här på forumet, dvs det jag skrev tidigare.

Om du prövar att starta ditt program nu så bör det fungera.

Med vänliga hälsningar

Edwin
Peter Johansson
2017-05-17
Tack Edwin,
Nu fungerar det!
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.