Journaling enabled but journal folder is missing
ReklamUtveckling Colin AB
2017-04-24
Vad har hänt nu? Använder Standardaccounts sedan länge!
Med vänlig hälsning,
Lena Collin
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin15:08 27 Apr 2017
Då föreslår jag att du installerar om Standard Ekonomi på din iMac och ansluter till ditt företag genom att söka efter ert kundnummer när du anger företagsinfo. Det låter som att det kan ha blivit något fel när du uppdaterade din dator.

Mvh

Edwin
Edwin
2017-04-25
Hej Lena,

Jag har gjort några ändringar på er server. Pröva att starta programmet nu och se om det fungerar.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
2017-04-25
Funkar fortfarande inte!

Lena
Edwin
2017-04-25
Skrivet av:ReklamUtveckling Colin AB11:43 25 Apr 2017
Funkar fortfarande inte! Lena
Jag har nu startat om er server och anslutit till den själv och det gick fint så nu ska det fungera.

Mvh

Edwin
2017-04-25
Märkligt. Det funkar i min bärbara men inte i min iMac!
Updaterat iMacen till 10.12.4.

Med vänlig hälsning,
Lena
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-04-27
Skrivet av:ReklamUtveckling Colin AB13:10 25 Apr 2017
Märkligt. Det funkar i min bärbara men inte i min iMac! Updaterat iMacen till 10.12.4. Med vänlig hälsning, Lena
Då föreslår jag att du installerar om Standard Ekonomi på din iMac och ansluter till ditt företag genom att söka efter ert kundnummer när du anger företagsinfo. Det låter som att det kan ha blivit något fel när du uppdaterade din dator.

Mvh

Edwin
Det här svaret var användbart
2017-04-28
Hej igen Edwin

Som jag misstänkte. Nu funkar det!
Tack

Trevlig Valborg!

Lena

Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.