Created byPeter Johansson09:46 24 Feb 2017
Hej Edwin,
Jag har en MacOS Sierra Version 10.12.3
Faktura kopian blir bra förutom att bilden på info-tavlan som du har fått ej kommer med. Dvs det är original fakturan som det är strul med.
Hoppas verkligen att vi kan lösa detta under dagen, på
Det blir svårt för oss att lösa problemet under dagen då det fortfarande är väldigt oklart vad det är som orsakar det. Våra programmerare håller dock fortsatt på att undersöka det. Jag förstår att du måste komma igång med fakturering och det finns ett sätt att komma runt det och det är om du helt enkelt tar bort fakturamallen och gör en ny som ersätter den. Det är tyvärr den enda lösningen jag kan ge i dagsläget.
För att kunna göra en ny fakturamall måste du ha tillgång till funktionen Dokumentmallar från marknadsplatsen. Vi har gjort en ändring i ditt system så att du kan starta upp en prenumeration och skapa en ny mall och så länge du går in i marknadsplatsen och avbryter prenumerationen innan dagens slut så behöver du inte betala för den.
Om du är osäker på hur det fungerar när man skapar en dokumentmall kan du titta på instruktionsvideorna på nedanstående länk:
http://standard-accounts.com/swe/tutorials/13forms
Med vänliga hälsningar
Edwin
HansaWorld Support