Nummerserier
Peter Johansson
2017-01-10
Har lagt in ett nytt räkenskapsår. Men jag får inga ”Nummerserier”???. Det verkar väldigt konstigt att ni har ett Redovisningsprogram som ni hänvisar till som inte har nummerserier…?
Eller har jag missat något?
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Ester J.13:31 10 Jan 2017
Hej!

Om du inte kan hitta nummerserier i systemet måste det köpas på marknadsplatsen

Hälsningar
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
Ester J.
2017-01-10
Hej!

Om du inte kan hitta nummerserier i systemet måste det köpas på marknadsplatsen

Hälsningar
HansaWorld Support
Peter Johansson
2017-01-10
Ok, var hittar jag marknadsplatsen? Vad är det jag ska köpa? Hur mycket kostar det jag behöver?
Peter Johansson
2017-01-10
Skrivet av:Ester J.13:31 10 Jan 2017
Hej! Om du inte kan hitta nummerserier i systemet måste det köpas på marknadsplatsen Hälsningar HansaWorld Support
Ok, var hittar jag marknadsplatsen? Vad är det jag ska köpa? Hur mycket kostar det jag behöver?
Edwin
2017-01-11
Skrivet av:Peter Johansson15:07 10 Jan 2017
Hej Peter,

Marknadsplatsen hittar du i huvudmenyn i Standard Ekonomi. Ikonen ser ut som en shoppingbag. Nummerserier kostar 99 kronor per månad.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Peter Johansson
2017-01-11
Nu har jag beställt nummerserier för 99:-/månad. När kan jag börja och fakturera?
Edwin
2017-01-11
Skrivet av:Peter Johansson10:47 11 Jan 2017
Nu har jag beställt nummerserier för 99:-/månad. När kan jag börja och fakturera?
Du kan definiera nya nummerserier om du går in i inställningar när du är i modulen Fakturering. Efter det går det att lägga in nya fakturor.

Ser du inga inställningar för nummerserier under inställningar kan du pröva att starta om programmet så bör det dyka upp.

Mvh

Edwin
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.