Bortkopplad?
Wiab Entreprenad
2016-11-21
Hej!
Kund nr 4610111.Nu funkar ingenting! Det bara plingar när jag försöker skriva. Jag verkar helt bort kopplad: ni sa sist jag hade problem att ni fixat det och det funkade tills i fredags men nu funkar inget. Jag har inte fått någon faktura från er ännu heller. Är jag avstängd på grund av utebliven betalning så är det inte mitt fel. Jag vill ha ett program som funkar hela året ut i alla fall! Ni måste ordna detta idag!

Mvh
Eva-Carin Wiab Entreprenad AB
Edwin
2016-11-21
Hej Eva-Carin,

Vi har inte stängt av ditt konto eller gjort några ändringar med det. Har du prövat att starta om programmet och datorn för att se om det löser problemet?

Med vänliga hälsningar

Edwin

HansaWorld Support
Wiab Entreprenad
2016-11-21
Tack! Det funkade!
Mvh Eva-Carin
Edwin
2016-11-21
Skrivet av:Wiab Entreprenad09:12 21 Nov 2016
Tack! Det funkade! Mvh Eva-Carin
Inga problem! Det är alltid smart att testa en omstart om något inte fungerar som det ska. Det löser förvånansvärt många problem!

Mvh

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.