Yngve Bohm Arkitekter
2016-11-07
Hej Edwin,
Jag klickade på OK som du sa och då kom jag in i Yngve Bohm Arkitektkontor (YBA), och så långt verkar det ok, men de verifikationer som tillkommit efter 2016-02-22 finns fortfarande inte där.
YBA är en enskild firma och därför har jag även Yngve Bohm (YB) som ett särskilt ”företag” i programmet med min privata bokföring, bl a eftersom ekonomierna i viss mån hänger ihop. Detta har inte varit något som helst problem att växla mellan dessa tidigare, åtminstone inte under First Office- tiden.
När jag nu på motsvarande sätt skulle öppna YB så kom en registreringsskylt upp som skulle fyllas i av någon anledning som jag inte begriper. Men jag gjorde det med i princip samma uppgifter så när som på namnet – YB i st f YBA – och tryckte sedan på ”Avsluta”. Då stängdes hela programmet plötsligt ned!
När jag startade programmet igen kom istället den engelska varianten av programmet upp med ”Yngve” i rubriken men i övrigt helt blankt??? Jag fattar ingenting! Tror servern att det är två konkurrerande klienter i st f samma?
Slutligen, var finns mina c:a 100 verifikationer som saknas fr o m 2016-02-22 t o m 2016-06-07? Jag har förstått att Standard Ekonomi sparar allt automatiskt i molnet. Har dom kommit bort? Jag har inte slängt något, kan någon annan gjort det? Du förstår nog att jag är ganska bekymrad nu!
Mvh
Yngve B