Programmet bara slutade fungera "Begränsat läge"
Jan Friberg
2016-11-07
Hej igen Jani,

Som jag skrev tidigare, jag behöver veta följande:

"Jag har inte möjlighet till internet där jag bor. Är denna "Ekonomi Stnd" produkt som den gamla, Books 6.1, som jag kunde använda utan uppkoppling?"

Behöver också veta:

"Finns det möjlighet att fortsätta använda Books som det var tidigare utan "Begränsat läge"?
Jag tror jag köpte Hansa programmet utan tidsbegränsning.
Var låstes programmet nu? Måste få en förvarning om nedstängning tycker jag. Inte så snällt gjort.

Kan jag inte fortsätta använda det utan support tills datorn går sönder en dag? Har bara behov av redovisning något år till eftersom jag är pensionär.

Var det något fel jag gjort som gjorde att programmet hamnade i "Begränsat Läge"? Har aldrig haft problem tidigare.
Vad gör jag för att fortsätta använda Books som tidigare? Jag använder enbart "Redovisning", Mac OS 10.10.5, Svenska, Books 6.1"

Kan Ni svara så fort som möjligt, snälla!

Tack för Din hjälp

Med vänlig hälsning

Jan Friberg
Edwin
2016-11-07
Hej Jan,

Du har inte gjort något fel. Programmet sätts i begränsat läge när din kontraktstid har gått ut. För att kunna fortsätta använda programmet måste du uppdatera det till Standard Ekonomi som Jani tidigare har berättat om. Har du ingen som helst internetuppkoppling där du använder Books idag?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.