Client och server ej kompatibla
Brf Väpplingen
2016-10-06
Standard Accounts 8.2.210120 varnade för att uppgradera till Mac OS Sierra.Jag laddade ner version 8.2.241475. Nu får jag felmeddelande ”Client och Server är ej Kompatibla”. ”Start the update on My Standard page” eller ”contact your system administrator”.

Jag har loggat in på My Standard page men sidan med servrar är helt tom.Jag har även provat version 8.2.241551 den 2016-10-05. Jag kommer nu inte åt någonting av min bokföring. Därför kontaktar jag er ber er uppdatera min server. Jag kommer inte åt min bokföring alls i nuläget.
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Stacy15:34 21 Nov 2017
Hei,
Dette har blitt avsluttet ettersom tilbakemelding har blitt gitt på mail eller telefon.

Klient og server må alltid være på samme versjon. Når du oppgraderer via mystandard.hansaworld.com vil først serveren oppgradere til en nyere versjon. Neste gang du logger på klient vil du bli bedt om å oppgradere.

Mvh,
HansaWorld Support
Reaktor
2016-10-12
Jag har exakt samma problem. Har inte fått svar från supporten annat än "ladda ner senaste versionen så skall det funka". Det gör det inte. Och all bokföring från 2015 och 2016 är borta i uppdateringsprocessen. Och ingen finns att fråga eller att svara. Hansaworld - det här är inte stabilt...
Brf Väpplingen
2016-10-20
Hej support! Hur går det med svar på frågan "Client och server ej kompatibla"? Behöver ni mer uppgifter från mig?

Jag har varit inne på "Manage my Companies" på mystandard.hansaworld.com/mystandard men där är helt tomt.

Har bokföring sedan 2007 och fram till nu som jag inte kommer in på. Vad ska jag göra? HJÄLP!
Det här svaret är korrekt:
Stacy
2017-11-21
Hei,
Dette har blitt avsluttet ettersom tilbakemelding har blitt gitt på mail eller telefon.

Klient og server må alltid være på samme versjon. Når du oppgraderer via mystandard.hansaworld.com vil først serveren oppgradere til en nyere versjon. Neste gang du logger på klient vil du bli bedt om å oppgradere.

Mvh,
HansaWorld Support
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.