programversion
Robert Ekström
2016-10-03
Hej. till att börja med: ta bort länken till epost när man ändå får svar att den inte används mera. Jag undrar om jag ska uppgradera mitt program till senaste versionen nu och också börja använda molntjänsten för backup. Har tidigare blivit avrådd. Något särskilt att tänka på om jag laddar ner en nyare version? jag har Standards Account 8.2.2016-05-31. Jag exporterar mina data och importerar till senaste programmet och deletar allt gammalt först? Hoppas på ett snabbt svar. Det går inte att ringa supporten, får aldrig svar... Pia Ekström Åland.
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Jani Venho20:10 6 Okt 2016
Hej,

ni kan läsa mera om Standard accounts på http://standard-accounts.com och den senaste versionen av programmet kan ni alltid ladda ner på standardinstall.com

Kom ihåg i varje fall, att om ni har valt använda systemet med molntjänst, bör uppdatering ske först på molnet.

Mvh Jani Venho /HansaWorld
Det här svaret är korrekt:
Jani Venho
2016-10-06
Hej,

ni kan läsa mera om Standard accounts på http://standard-accounts.com och den senaste versionen av programmet kan ni alltid ladda ner på standardinstall.com

Kom ihåg i varje fall, att om ni har valt använda systemet med molntjänst, bör uppdatering ske först på molnet.

Mvh Jani Venho /HansaWorld
Robert Ekström
2016-10-07
Menar du med det att jag först laddar upp mina filer till molntjänsten och sedan hämtar senaste programversion? Behöver jag inte göra någon särskilt export-import då? Jag har fått ett e-svar emellertid som säger att det inte har kommit någon nyare version än den jag har. Men rekommenderar du att jag använder molntjänsten, så jag slipper göra egna backups? Det blir alltid slarv med den saken, men jag har märkt att programmet gör dagliga backuper, så har man hårddisken i skick i datorn så blir det ju automatiskt backup dagligen i alla fall. Väntar svar... MVH Pia Ekström
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.