ominstallation Hyperbarox
Hyperbarox AB
2016-09-01
Hej
Fick hjälp av Rickard med guidning att ominstallera till version 82211261, och jag lade upp ett ny installation och och jag connectade det till molnet och mitt företagenligt instruktion där jag har företaget.
Dock får jag det fortfarande ej att fungera.
Tacksam för hjälp
Med vänlig hälsning/Rita Lind/Hyperbarox
HansaWorld
2016-09-02
Hej,

Kan du gå till https://mystandard.hansaworld.com och logga in med dina inloggningsuppgifter och ladda ner din klient och se om det löser problemet.

Mvh
HansaWorld Support
Hyperbarox AB
2016-09-02
Hej igen
Tack jag har testat det både idag och igår.
Det fungerar ej. I my standard, har jag tre olika företag med olika versioner, vilken av dem skall jag försöka starta.
Company 1 är den versionen som Rickard igår rådde mig att ladda ner, 8.2 2016 08 12. 82241261 men den är inte kopplad till Hyperbarox av någon anledning.
Hyperbarox 8.2 201608 12 har error configering
Hyperbarox 8.0 2015 11 20 är gammal.
Snälla, har ni möjlighet att ringa mig vid 1300 tiden, då är min man hemma som kan hjälpa mig / er via teelfon . Min tel 0708119621.

Med vänlig hälsning/Rita
HansaWorld
2016-09-02
Hej,

Kan du gå in på https://mystandard.hansaworld.com igen och kontroller om du kan ladda ner en klient från version 8.2 och om konfiguration error är borta.

Mvh
HansaWorld Support
HansaWorld
2016-09-02
Hej,

Vi har skickat instruktioner i din registrerade mail hur du kan gå till väga för att lösa ditt problem med Standard Ekonomi.

Mvh
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.