Uppdatering från Books resp First Office pro till Standard Ekonomi
Birgitta Forsell
2015-10-13
Jag har laddat ner Standard Accounts men när jag öppnar det får jag ett felmeddelande "journal exists but is turned off" och programmet avslutas.

Gjorde ett nytt försök på annan dator och då avslutas programmet "oväntat" så fort jag öppnar det. Jobbar med Mac OSX 10,9.5 resp Yosemite.

Skulle också vilja veta var man hittar information om hur man raderar en äldre version av Standard App, påstås ska finnas i instruktionmanualen
Fredrik Schenatz
2015-10-23
Hej
all information gällande Standard Accounts hittar du på
www.standard-accounts.com

mvh

Hansaworld Support
Birgitta Forsell
2015-10-26
Created byFredrik Schenatz10:15 23 Oct 2015
Hej all information gällande Standard Accounts hittar du på www.standard-accounts.com mvh Hansaworld Support
Hej Fredrik,
Jag hade faktiskt kollat igenom manulen för Standard Accounts och även FAQs, innan jag ställde min fråga.

Så det vore ju nice om du kunde förse mig med lite mer matnyttig information. Både om orsak till att programmet avslutas och om hur man avinstallerar en äldre version. Om det nu är den som spökar? Antar att det inte räcker att man drar programsymbolen till papperskorgen?

Hör gärna av dig snart, jag behöver börja jobba med Standard Ekonomi så fort som möjligt.

Birgitta
Birgitta Forsell
2015-11-16
Created byFredrik Schenatz10:15 23 Oct 2015
Hej all information gällande Standard Accounts hittar du på www.standard-accounts.com mvh Hansaworld Support
Hej HansaWorld,

Idag en månad efter min första fråga fick jag ett bekräftelsemail på att den blivit registrerad. Men någon info som jag kan använda har jag inte fått än, helt absurt.

Synd på ett bra program, men er support är under all kritik!
Stacy
2017-11-21
Hello,
I am very sorry for the late response. We are continuously working on improving our support forum. We now have a full time employee managing our support forum.

I apologize for any inconvenience this has caused, and I hope you received help by calling your local HansaWorld office.

Kindly,
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.