Kan ni aktivera min konto?!!!!
Planta Jemtlandica
2020-01-10
Hej.
Det ser ut att min konto är fortfarande inte aktiv, trotts att jag frågade er tidigare att aktivera det. Mina fakturor är betalda, men min konto visar inga aktiva prenumerationer, och när jag skulle beställa på nytt, det står att min konto är stängd! Jag måste redovisa momsen, men kan inte. Snälla hjälp mig så snart som möjligt!
Men vänliga hälsningar,
Galina Timermane
Planta Jemtlandica
Planta Jemtlandica
2020-01-10
Jag har tittat på sista faktura, som ni skickat till mig och jag har betalat, det är Integrerad bokföring Period: 20-12-2019 - 31-12-2019, 449 kronor på 11 dagar, som jag kunde inte använda, eftersom konto var stängd fortfarande. Jag kan inte beställa nästa period, eftersom konton är stängd. Hur kan jag använda HansaWorld??????
Galina Timermane
Planta Jemtlandica
HansaWorld support Nordics
2020-01-20
Hei.

Du har 15 installasjoner hos oss, så den du bruker er ikke hvor du subscriber til integrert regnskapføring.

Hva er kundenummeret på installasjonen du bruker nå så kan vi flytte over abonnementet?

Mvh
Planta Jemtlandica
2020-01-20
Customer code 1160790. Bara den som jag använder, i morse fungerade den utmärkt, jag har sett att ni hade aktiverat mitt konto, men nu går inte att starta det. Vad som hänt igen?
Jag har känsla att ni har stängt den version som jag använder. Aktivera den tillbaka!

Mvh

Galina Timermane
Fredrik Löfvendahl
2020-02-06
Hej,

Vänligen prova att logga in, problemet ska vara löst.

Tack!
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.