nedstängt konto
2018-12-07
Vad göra om när man går in på programmet, får till svar att ens konto är nedstängt ??
Det har fungerat perfekt i 5 år.
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Per14:29 10 Dec 2018
Hej.

Mycket riktigt var kundkortet till 1020396 Gruppboende Solhem och Tellus AB stängt.
Jag har öppnat upp kundkortet igen, vänligen prova återigen att komma in på programmet.

Får du fortfarande problem att komma in, vänligen prova att logga in på MyStandard och starta upp servern innan du startar Standard Ekonomi:
1. Gå till https://mystandard.hansaworld.com/loginpage och logga in med Standard ID + lösenord (antingen anita.***kvist@swipnet.se eller
anita***kvist1@gmail.com)

2. Till vänster ser du eran server (Gruppboende Solhem och Tellus AB) klicka på den
3. Klicka på "Start"
4. Efter servern startat upp, starta upp Standard Ekonomi.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
2018-12-07
Misstänker att "redovisning" inte är betald av min arbetsgivare, det ska dock dras direkt från hennes konto månadsvis.
Per
2018-12-10
Hej.

Tack för ditt meddelande.

Vänligen uppge företagsnamn och kundnummer så ska vi undersöka vad det är som felar.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
2018-12-10
Skrivet av:Per10:57 10 Dec 2018
Hej. Tack för ditt meddelande. Vänligen uppge företagsnamn och kundnummer så ska vi undersöka vad det är som felar. Mvh. Per HansaWorld Support
Det är min arbetsgivare som har Företaget Gruppboende Solhem och Tellus AB och sköter ekonomin där.
Men vi har även ett program för brukarnas privatekonomi. Privatekonomi Solhem- Tellus, och det är det som är stängt.

Hennes kundnummer är 1020396, och hon står som betalningsansvarig för bägge.
mvh. Annika
Det här svaret är korrekt:
Per
2018-12-10
Hej.

Mycket riktigt var kundkortet till 1020396 Gruppboende Solhem och Tellus AB stängt.
Jag har öppnat upp kundkortet igen, vänligen prova återigen att komma in på programmet.

Får du fortfarande problem att komma in, vänligen prova att logga in på MyStandard och starta upp servern innan du startar Standard Ekonomi:
1. Gå till https://mystandard.hansaworld.com/loginpage och logga in med Standard ID + lösenord (antingen anita.***kvist@swipnet.se eller
anita***kvist1@gmail.com)

2. Till vänster ser du eran server (Gruppboende Solhem och Tellus AB) klicka på den
3. Klicka på "Start"
4. Efter servern startat upp, starta upp Standard Ekonomi.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
2018-12-10
Skrivet av:Per14:29 10 Dec 2018
Hej. Mycket riktigt var kundkortet till 1020396 Gruppboende Solhem och Tellus AB stängt. Jag har öppnat upp kundkortet igen, vänligen prova återigen att komma in på programmet. Får du fortfarande problem att komma in, vänligen prova att logga in
allting fungerar korrekt, Tack
mvh. Annika
Per
2018-12-10
Så bra.

Låser denna tråden.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.