Standard Account
Stellan Andersson
2018-04-18
Hejsan Per
Jag följde din instruktion beträffande att min son skall kunna sköta sin bokföring betr.
Imperator.
Punkt. 5 Tryck på finish eller spara.
Sedan skulle det gå ett mail till den epostadress som jag skrev in, FRÅN ER, men min son har inte fått något mail från ER.
Vad gör vi nu ??
Per
2018-04-18
Hej Stellan.

Tack för ditt meddelande.

Har ni kollat spamfiltret på eposten?

Vänligen uppge fullständigt namn på din sons företag, samt den epost han registrerat sig på, jag ska se ifall jag kan sända ett valideringsmail manuellt.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Stellan Andersson
2018-04-18
Skrivet av:Per12:54 18 Apr 2018
Hej Stellan. Tack för ditt meddelande. Har ni kollat spamfiltret på eposten? Vänligen uppge fullständigt namn på din sons företag, samt den epost han registrerat sig på, jag ska se ifall jag kan sända ett valideringsmail manuellt. Mvh. Per Han
Hejsan Per.
Företaget heter: Imperator Enterprise AB
Hans mailadress: mattias.andersson@actic.se

Lycka till Per
Per
2018-04-19
Hej.

Jag har sökt men kan inte se att han har registrerat sin epost, det har inte blivit sänt ut något valideringsmail till den epostadressen (vänligen se bifogad bild)
Vänligen prova igen.

Jag kan inte heller finna något "Imperator Enterprise AB" i våran databas över registrerade företag.
Har ni möjligtvis kundnummer till detta företag?

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Stellan Andersson
2018-04-20
Hej Per

AB Munditias kundnr. är 1086801
Om du går in där och trycker på företag så finner du Imperator Enterprise AB

Hoppas det hjälper dig

Hälsningar
Stellan
Per
2018-04-23
Hej.

Tack för meddelandet.

Har ni provat att logga in med användaren som ni registrerade?

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Per
2018-04-23
För att få använda mer än en användare så måste man också abonnera på detta i marknadsplatsen. Har ni gjort detta?
Ifall ni redan har en användare registrerad på ditt sons företagskonto så måste ni betala för att använda fler.

Annars kan jag rekommendera att du låter din son använda din användare istället, så slipper ni betala för fler.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.