Kan inte köpa på marknadsplatsen
Studio Stefan Nilsson AB
2017-11-07
Hej,

Nu kan jag inte köpa på marknadsplatsen igen.
Varför stänger ni av det?
Jag använder bara programmet en gång i kvartalet.
Mvh
Studio Stefan Nilsson AB
1032027
Files are pending for approval
Studio Stefan Nilsson AB
2017-11-07
Hallo!! Var är ni jag skickade första meddelandet i torsdags. Behöver använda mitt konto nu!!!
Stacy
2017-11-08
Hello,
You customer card has been closed due to an overdue invoice from September. I will send you a copy of this invoice via email. Når du har mottatt og betaler den udestående fakturaen, så send oss ​​betalingsbekreftelse, så vi kan manuelt registrere betaling og åpne kundekort.

Kindly,
HansaWorld Support
Studio Stefan Nilsson AB
2017-11-08
Hello,

Jag har inte använt programmet i september och därför inte köpt det för den perioden.
Har heller inte fått någon faktura för september vilket är rätt.

Jag köpte bara användning för augusti och den är betald.

Nu vill jag använda programmet i november och snart har halva månaden gott.

Mvh
Stefan
Studio Stefan Nilsson AB
2017-11-08
Skrivet av:Stacy16:49 8 Nov 2017
Hello, You customer card has been closed due to an overdue invoice from September. I will send you a copy of this invoice via email. Når du har mottatt og betaler den udestående fakturaen, så send oss ​​betalingsbekreftelse, så vi kan manuelt reg
Hello,

Jag har inte använt programmet i september och därför inte köpt det för den perioden.
Har heller inte fått någon faktura för september vilket är rätt.

Jag köpte bara användning för augusti och den är betald.

Nu vill jag använda programmet i november och snart har halva månaden gott.

Mvh
Stefan
Stacy
2017-11-09
Hello Stefan,
Your customer card has now been opened. If you want to subscribe to any in-apps, please login to the marketplace.

Kindly ,
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.