Programet startar inte
User 1
2017-02-10
Startar programet, kopplas till servern och den blå laddstapel går ända till botten och sedan händer absolut ingenting, jag kommer inte vidare ö h t.
Vadan?
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin08:35 13 Feb 2017
Har ni prövat att starta om servern via http://mystandard.hansaworld.com?

Mvh

Edwin
Edwin
2017-02-10
Hej,

Försöker du starta upp en ny installation av Standard Ekonomi? Vi upplever just nu störningar i molnet som kan leda till att vissa användare inte kan ansluta till sina servrar. Våra tekniker jobbar på att ordna det så fort som möjligt.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
User 1
2017-02-10
Skrivet av:Edwin14:07 10 Feb 2017
Hej, Försöker du starta upp en ny installation av Standard Ekonomi? Vi upplever just nu störningar i molnet som kan leda till att vissa användare inte kan ansluta till sina servrar. Våra tekniker jobbar på att ordna det så fort som möjligt. Med
Nej, har haft det fungerande i fyra månader, nu kommer jag inte in

Jens
Edwin
2017-02-13
Skrivet av:User 117:29 10 Feb 2017
Nej, har haft det fungerande i fyra månader, nu kommer jag inte in Jens
Hej,

Upplever du fortfarande problem idag (måndag)? I så fall får jag be dig skriva ditt företagsnamn och kundnummer om du vet vad det är.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
User 1
2017-02-13
Miljöpartiet Östergötland, kan ej kundnummer.

Får meddelande att den inte kan hitta min server.
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-02-13
Skrivet av:User 108:23 13 Feb 2017
Miljöpartiet Östergötland, kan ej kundnummer. Får meddelande att den inte kan hitta min server.
Har ni prövat att starta om servern via http://mystandard.hansaworld.com?

Mvh

Edwin
User 1
2017-02-13
Prövade nu, fick login failed, hämtade nytt lösenord, prövade igen men med samma Login failed
Edwin
2017-02-13
Pröva igen nu, vi har startat om den server vi kan hitta i molnet.

Mvh

Edwin
User 1
2017-02-13
Kom in! :-)
Edwin
2017-02-13
Skrivet av:User 109:16 13 Feb 2017
Kom in! :-)
Vad bra.

Vid liknande problem rekommenderar vi alltid att ni själva startar om servern via MyStandard. Vilken epostadress är det du använder när du försöker logga in och det inte fungerar? J***.L******@mp.se?

Mvh

Edwin
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.