Proffskopia
Proffskopia
2017-01-18
Går inte att starta programmet

Får felmeddelande efter uppdateringen att journal exists but is turned off...vad gör man för att fixa det...

Jann / Proffskopia
Edwin
2017-01-18
Hej Jann,

Vilken version av Standard Ekonomi använder du? Pröva att starta om servern via mystandard.hansaworld.com och se om det hjälper.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Proffskopia
2017-01-19
Skrivet av:Edwin16:09 18 Jan 2017
Hej Jann, Vilken version av Standard Ekonomi använder du? Pröva att starta om servern via mystandard.hansaworld.com och se om det hjälper. Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Det händer ingen ting svaret jag får

Action was successful, page will now restart...

men inget händer..

Janne // Proffskopia
Proffskopia
2017-01-19
Felet inträffade när jag uppdaterade igår..vet inte vilken version..

Janne // Proffskopia
Edwin
2017-01-19
Skrivet av:Proffskopia13:12 19 Jan 2017
Felet inträffade när jag uppdaterade igår..vet inte vilken version.. Janne // Proffskopia
Jag föreslår då att du installerar om programmet för att se om det hjälper. Använder du Mac kan du skapa en ny mapp på ditt skrivbord och döpa den till Standard Ekonomi och lägga programmet där och inte i applikationsmappen.

Mvh

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.