ingen kontakt med server
anita myrkvist
2016-12-08
har i flera dagar försökt få kontakt med server men inget händer. Vad göra ??
User 1
2016-12-08
Är i samma situation!
Edwin
2016-12-08
Hej!

Pröva att logga in på ert konto på https://mystandard.hansaworld.com/ och välj där att starta om era servrar för att se om det hjälper.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
anita myrkvist
2017-09-29
Nu fungerar det men behöver avsluta blodsjuka och bara använda solhem tellus AB.
Behöver alltså ändra kontaktuppgifter samt fylla i nytt kortnummer men se det gick inte.
Edwin
2017-10-02
Skrivet av:anita myrkvist13:11 29 Sep 2017
Nu fungerar det men behöver avsluta blodsjuka och bara använda solhem tellus AB. Behöver alltså ändra kontaktuppgifter samt fylla i nytt kortnummer men se det gick inte.
Hej,

Vad har du för kundnummer? Det kan du se genom att gå in i marknadsplatsen och trycka på kontouppgifter. Om du kan ge mig det kan jag försöka ändra dina uppgifter.

Mvh

Edwin
anita myrkvist
2017-10-03
Skrivet av:Edwin10:00 2 Okt 2017
Hej, Vad har du för kundnummer? Det kan du se genom att gå in i marknadsplatsen och trycka på kontouppgifter. Om du kan ge mig det kan jag försöka ändra dina uppgifter. Mvh Edwin
problemet är att det kommer upp kundnummer 1020396 och det är till blodsjukas förening.
Samt organisationsnummer är också dit.

Hur kan jag annars hitta mitt kundnummer till Gruppboende Solhem och Tellus AB
Edwin
2017-10-06
Skrivet av:anita myrkvist11:22 3 Okt 2017
problemet är att det kommer upp kundnummer 1020396 och det är till blodsjukas förening. Samt organisationsnummer är också dit. Hur kan jag annars hitta mitt kundnummer till Gruppboende Solhem och Tellus AB
Om du har två företag i samma installation har du samma kundnummer till dessa. Jag antar att du inte har två installationer av Standard Ekonomi för dina företag utan en och samma där du kan byta mellan företagen?

Mvh

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.