Räkenskapsår
Peter Lilja
2016-11-07
Hej,
När jag försöker skapa ett nytt räkenskapsår under modulen redovisning, inställning Räkenskapsår får jag när jag försöker spara (även om jag inte ändrat något) felaktigt år.

Orsaken är att på inställningen rad 1 till 4 av någon skäl har samma start och slut.

När jag försöker ändra så går inte detta.

Hur går jag vidare?
HansaWorld
2016-11-07
Hej Peter,

det är lättast att bara tar bort räkenskapsår på rad 1 till 4 och skapar nytt. Markerar raden genom att klicka på numret och sedan tar den bort med backspace. Sedan kan du spara och skapa nytt räkenskapsår.

OBS: Du kan bara tar bort räkenskapsåret på rad 1 till 4 om du har inte än använt de. Vänligen kontrollera detta innan du tar de bort.

Mvh, HansaWorld Support
Peter Lilja
2016-11-08
Finns det någon möjlighet att bifoga en skärmbild så jag på ett enkelt sätt kan förklara problemet?
Edwin
2016-11-08
Hej Peter,

Det finns ingen möjlighet att ladda upp en skärmdump direkt här i forumet men du kan alltid lägga upp en bild på en extern hemsida och lägga upp länken här i forumet. Du kan till exempel använda https://postimage.org Se bara till att det är alternativet "direct link" som du lägger upp här.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.