Automatiska transaktioner
Wiab Entreprenad
2016-11-07
Hej!Mitt kundnummer är 4610111 Nu har jag ramlat ur ert program med automatiska transaktioner IGEN. Varför får man ingen varning innan så man kan göra nåt åt det????
Det la av mitt i månaden ca 18 oktober. Upptäckte det idag när jag skulle avsluta månaden och stämde av banken.Jag ville ju ha 3månader när jag beställde tjänsten. Fick faktura på en månad och trodde då att det kom en/ månad. Det går inte att gå in göra dom som inte är med denna månad med system-rutiner-underhåll heller, det är väl kanske nåt NI måste aktivera. Jag ber att ni gör det genast så att jag kan avsluta månaden!
Tacksam om ni löser detta IDAG!
Mvh
Eva-Carin Wiab Entreprenad AB
Edwin
2016-11-07
Hej Eva-Carin,

Vi har tittat närmare på ert problem och har nu gjort några justeringar av era inställningar. Pröva gärna igen och se om det fungerar nu, om inte så får du gärna återkomma i den här tråden så ska vi se om vi kan hitta en annan lösning.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.