Faktura
Studio Stefan Nilsson AB
2016-11-07
Hej,

Jag börjar en ny tråd då jag inte får något svar fast ni mailar att ni svarat.

Jag försöker köpa Integrerad bokföring sen den 1/11 och den blir inte registrerad.
Det står fortfarande att den ligger i Shopping Basket och där har jag godkänt den varje dag sedan den 1/11.?????

Studio Stefan Nilsson AB
556237-1061
Kund nr:4610111
Edwin
2016-11-07
Hej Stefan,

Vilken version av Standard Accounts är det du använder?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Studio Stefan Nilsson AB
2016-11-07
Skrivet av:Edwin09:30 7 Nov 2016
Hej Stefan, Vilken version av Standard Accounts är det du använder? Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
8.2
Studio Stefan Nilsson AB
2016-11-07
Hej igen,

Jag får mail att ni svarat. Länken går hit och här finns inget svar! Varför?

Jag har 8.2 Standard Ekonomi. Mac 9.5.

// Stefan
Edwin
2016-11-07
Hej Stefan,

Vi har nyligen släppt en ny version (8.3) av Standard Ekonomi. Jag föreslår att du uppdaterar till den och ser om problemet kvarstår. Om så är fallet får du gärna återkomma här i forumet så får vi hitta en annan lösning.

Uppdatera kan du göra på www.standardinstall.com

Om du inte hittar rätt version av Standard Accounts (ekonomi) på ovanstående sida beror det på att vi håller på att uppdatera den i dagsläget (måndag förmiddag). Då får vi be dig att pröva igen lite senare.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.