Databas backup
Planta Jemtlandica
2016-10-22
Hej;
Förut kunde jag göra en backup till en databastextfil. Nu finns inte den möjligheten längre. Väljer jag export står det bara "Kör tidsinställd säkerhetskopiering". Vad betyder det?
Rolf
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld07:49 24 Okt 2016
Hej Rolf,

din data finns säkert på Cloud. Backupen är skapat automatiskt och sparat där.
Om du vill ladda ner en backup kan du gå till standard.hansaworld.com, logga in med din Standard ID och ladda ner backupen där. Det finns optionen backup på sidan när du kan välja den backup du vill ladda ner.
Du kan också gå till Marketplace och öppna mystandard därifrån.

Mvh, HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-10-24
Hej Rolf,

din data finns säkert på Cloud. Backupen är skapat automatiskt och sparat där.
Om du vill ladda ner en backup kan du gå till standard.hansaworld.com, logga in med din Standard ID och ladda ner backupen där. Det finns optionen backup på sidan när du kan välja den backup du vill ladda ner.
Du kan också gå till Marketplace och öppna mystandard därifrån.

Mvh, HansaWorld Support
Planta Jemtlandica
2016-10-26
Skrivet av:HansaWorld07:49 24 Okt 2016
Hej Rolf, din data finns säkert på Cloud. Backupen är skapat automatiskt och sparat där. Om du vill ladda ner en backup kan du gå till standard.hansaworld.com, logga in med din Standard ID och ladda ner backupen där. Det finns optionen backup på
Hej;
Jag har provat och kontot säger att nedladdningen är klar. Men var hamnar backupen?
Skall StandardAccount vara öppen eller stängd?
Rolf
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.