Automatiska transaktioner
Wiab Entreprenad
2016-09-28
Hej!
Mina automatiska transaktioner fungerar inte sedan 12 september. Tror att jag lyckats beställa 3månader till nu, men det blev från den 27 sept. Verkar inte som det funkar nu heller, dessutom behöver jag boka alla fakturor och in och utbetalningar för den perioden mellan 12:e-27:e. Vet inte vad jag ska göra. Detta är INTE BRA! Behöver hjälp av en talande människa eller att ni ser till att fixa detta NU! Har haft Hansa o Books i alla tider förut och det har funkat, men det här systemet är under all kritik. Man får ju inga varningar när en tjänst försvinner längre Ni måste ha en support som går att tala med. Eva-Carin Wiab Entreprenad tel 0708724450
HansaWorld
2016-09-28
Hej Eva-Carin,

vi beklagar att du har såna problem. Om du skulle kunna ge oss ditt kundnummer kan vi titta på ditt beställning och undersöker problemet.

Mvh, HansaWorld Support
Wiab Entreprenad
2016-09-29
Mitt kundnummer är (på sista fakturan)4610111 som tydligen bara blev på en månad.( Hade förut i Books nr 4655220)
Mvh Eva-Carin
Wiab Entreprenad
Wiab Entreprenad
2016-09-30
Jag har inte fått något svar eller hjälp ännu. Sitter låst på jobbet och vet inte vad jag ska göra. Högarna med allt som ska bokas bara växer och jag känner inte att jag har koll längre. Jag antar att ni vill ha nöjda kunder och åtgärdar problemet NU idag. Ni har fått mitt kundnummer 4610111
Eva-Carin Wiab Entreprenad AB
HansaWorld
2016-09-30
Hej Eva,

jag beklagar att du har inte fått hjälp än.
Jag har tittat på din abonnemang och fixat den. Allt ser bra ut nu och det skulle funkar. Om det funkar fortfarande inte, vänligen svarar här.

Om du har redan skapat fakturor och behöver skapar transaktioner för de gamla fakturor (och vill inte skapa de manuellt) kan du gå till modul System >> Rutiner >> Underhåll och välja att skapa transaktioner. Sedan kan du välja fakturor och datum och transaktioner skapas för alla gamla fakturor.

MvH, Sabrina på HansaWorld
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.