PANIK!!
Loa Sundberg 0560-689814
2016-09-01
Hej!
Jag har försökt nå er per telefon i över en veckas tid samt skickat mail, utan att vi fått svar och nu står vi här med ett program i begränsat läge där vi inte kan skriva ut och det är panik, som vi försökt att undvika.
Vi har en faktura som förföll till betalning IGÅR, fakturan är även reklamerad, eftersom den är på fel summa, men vi har ju inte fått svar från er ännu gällande detta, så det får ni återkomma om helt enkelt.
MEN i alla fall, vi måste få programmet ur det här begränsade läget ASAP och jag har försökt genom att hämta en ny Internetdatabasnyckel samt även nödnyckel, men det står att det inte fungerar pga licensen, så detta är något ni måste hjälpa till med.
Jag skickar det här meddelandet både på forumet samt mailen, för att få upp chansen att ni faktiskt svarar fort.

Vårt kundnummer är 4659865
HansaWorld
2016-09-01
Hej,

Vi har haft konversation om detta ärende och kan ni nu få en databasnyckel

Mvh
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.