Firma Dekoratören
2016-08-15
Vidarebefordrat brev:
Från: "e.t.myhr" <e.t.myhr@swipnet.se>
Ämne: HJÄLP!!!!!!!
Datum: 14 augusti 2016 11:57:57 CEST
Till: sweden@hansaworld.com
Hej!
Mitt Kundnummer är 4610111 Firma Dekoratören.
Jag har stora problem med bokföringsprogrammet och behöver hjälp omgående, har tillbringat många timmar framför datorn och programmet fungerar inte.
1.
Jag ska kunna bokföra 30 verifikat per månad. det går inte för det kommer upp en ruta som det står så här i ”too many rows.Maximum 30 rows per month.
Detta har hänt i Januari då jag bokfört 27 verifiikat,t pratade då med er support som inte kunde lösa problemet utan jag fick betala 90kr för att kunna fortsätta. Han sa att ni hade problem och att ni släppt programvaran för tidigt den fungerade inte som den skull enl honom. Har haft samma problem varje månad.
Nu är det ju Augusti och samma problem kvarstår, jag har matat in 24 verifierat i april sen är det stopp. Jag får samma felmeddelande som så många gånger tidigare,och när jag slussa vidare till marknadstorget finns det inte ens någon möjlighet att betal 90 kr för att fortsätta!
2.
Numret på verifikatet vill den inte ta emot utan säger att det är fel. den vill att jag ska fortsätta på nummerserien från 2015-12-31. Jag har skrivit in nytt räkenskapsår 2016.
3.
Det finns bara 10 rader i verifikaten, tidigare har det ju funnits så många rader som behövts. När jag öppnar gamla verifiikat så kan jag bara se 10 rader fast det är många fler.
Hoppas på hjälp omgående och jag hoppas också att jag ska slippa byta bokföringsprogram då jag haft ert program sen 1994 och trivts bra med dt.
Vänligen Eva Myhr
Firma Dekoratören
Mobil 070 377 31 40