Inloggning
Patric Benneteg
2016-08-15
Hej. har nu laddat ner standard accounnt på dator nummer 2 men kan inte logga in. Har provat m både Företagnsnamn,org.nr samt momsnummer. Något tips vad jag skall göra?
HansaWorld
2016-08-15
Hej!

Försöker du att ansluta till servern? Vilket meddelande får du när du försöker logga in?

Vänliga hälsningar
HansaWorld
Patric Benneteg
2016-08-15
Hej. Kommer upp No Server Found
HansaWorld
2016-08-15
Hej

Var vänlig och ge oss ditt företagsnamn eller organisationsnummer. Vi ska försöka att hitta dig i vårt system.

Vänliga hälsningar
HansaWorld
Patric Benneteg
2016-08-15
Hej. Lindome Lek AB org.nr 55556874-5565
HansaWorld
2016-08-15
Jag hittade fyra företagskontakter med det namnet men tyvärr inga servrar. Versionen 8.2 2016-07-12 som du använder är inte molnbaserad som standard så kanske har du inte skapat några servrar.

Vänliga hälsningar,
HansaWorld
Patric Benneteg
2016-08-26
Hej Igen. Mera problem. Efter jag fört över från Hansa First Proffecionel till Standard Account så stämmer allt per den 31/7 men nu när jag fakturerat så blir det inga verifikat av mina fakturor. Kan inte slå ut moms m.m HJÄLP!!!!!!!
HansaWorld
2016-09-09
Hej

I 8.2 måste man köpa Automatisk Bokföring från Marknadsplatsen för att skapa verifikat automatiskt. Sedan, kan du köra Underhåll Skapa transaktioner i modulen System för att skapa transaktioner som inte har verifikat.

Vänliga hälsningar,
HansaWorld
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.