Uppdatering
Patric Benneteg
2016-08-09
Hej. Har ett tidigare program som heter First Office Professional som tyvärr inte fungerar längre. Har nu laddat ner Standard Accounts. Hur gör jag för att importera allt från mitt gamla program till det nya?
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld09:17 10 Aug 2016
Hej Patric,

Vänligen gå till Rutiner>>Exporter>>Databastextbackup.
Exportera databasen och ladda ner Standard Accounts från:

www.standardinstall.com

När du har startat upp Standard Accounts för första gången, gå till Modul>>System>>Rutiner>>Importer>>Manuellt filsök>>Välj backup'n som du sparat från First Office Professional.

Mvh,
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-08-10
Hej Patric,

Vänligen gå till Rutiner>>Exporter>>Databastextbackup.
Exportera databasen och ladda ner Standard Accounts från:

www.standardinstall.com

När du har startat upp Standard Accounts för första gången, gå till Modul>>System>>Rutiner>>Importer>>Manuellt filsök>>Välj backup'n som du sparat från First Office Professional.

Mvh,
HansaWorld Support
Patric Benneteg
2016-08-10
Hej. Har nu fått över allt men när jag skall skriva ut en faktura så istället för mitt företagsnamn står det Company(både uppe samt längst ner på fakturan). Hur får jag den nya fakturan att se ut som dom tidigare?
Patric Benneteg
2016-08-10
Ursäkta. Jag löste det
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.