Standard Ekonomi
Planta Jemtlandica
2016-07-17
När man laddar ner appen från Apstore, har man inte möjligheter att betala med kreditkort. Dessutom försvinner möjligheterna att ändra uppgifter i kontouppgifter. Du har även inga möjligheter att kontrollera dina fakturor. Varför?
Rolf
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld13:22 18 Jul 2016
Hej Rolf,
När du laddar ner Standard Ekonomi från Appstore kräver vi inga kreditkortuppgifter. Det sköts helt via din Apple ID. Det är troligtvis ett problem med ditt Apple ID konto. Vänligen kolla detta i första steget.

Jag hoppas att det hjälper.

Mvh
HansaWorld Support
HansaWorld
2016-07-18
Hej Rolf,
När du laddar ner Standard Ekonomi från Appstore kräver vi inga kreditkortuppgifter. Det sköts helt via din Apple ID. Det är troligtvis ett problem med ditt Apple ID konto. Vänligen kolla detta i första steget.

Mvh
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-07-18
Hej Rolf,

Mvh
HansaWorld Support
Planta Jemtlandica
2016-07-18
Hej;
Det var gamla kontokortsuppgifter i mitt Apple-ID. Det är nu ändrat.
Kommer kostnaden för dom automatiska redovisningstransaktionerna dras från mitt konto automatiskt i fortsättningen?
Hälsningar
Rolf
HansaWorld
2016-07-20
Skrivet av:Planta Jemtlandica20:44 18 Jul 2016
Hej; Det var gamla kontokortsuppgifter i mitt Apple-ID. Det är nu ändrat. Kommer kostnaden för dom automatiska redovisningstransaktionerna dras från mitt konto automatiskt i fortsättningen? Hälsningar Rolf
hej

det stämmer.

MVH
HansaWorld Support
Planta Jemtlandica
2016-07-22
Hej;
Jag har betalat fakturan, här är svaret.
"Hej Rolf,
Vi har fått din inbetalning på fakturan 360367 . Om du önskar att ändra betalning sätt det kan du göra genom Marknadsplats från Standard Ekonomi >> Kontodetaljer >> i slutet väl Visa och fylla i alla uppgifter .
Mvh
HansaWorld"
Men jag kan inte använda programmet. Prenumerationen är inte aktierad.
Hälsningar
Rolf
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.