komma igång
Robert Ekström
2016-03-13
Tänker övergå till standard ekonomi från Books. Finlandssvenska versionen. Men det kommer bara på finska fast jag skrivit in finland-svenska. Kan jag använda svenska versionen istället? Tänkte exportera till USB-sticka från Booking och importera till Nya programmet. Problem med handelsplatsen som bara visas som engelsk version. Vill få svenska och i euro eftersom jag finns på Åland. Vill köpa två moduler, bokföring och fakturering. Har flera företag.
HansaWorld
2016-03-15
Hej Robert,

Tack för din fråga.
Eftersom det kan bli problem med bland annat Momsregler om du väljer den svenska versionen så rekommenderar jag att du använder den Finsk/svenska versionen.
Testa gärna att ladda ner och installera programmet igen samt kontrollera att du har den senaste versionen av Standard Ekonomi.

Har du flera företag går det bra att importera din Databastextbackup till Standard Ekonomi så får du med alla dina tidigare företag.

med vänliga hälsningar HW Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.